راهنمای خرید

راهنمای خرید یخچال فریزر (قسمت سوم)

راهنمای خرید یخچال فریزر قسمت سوم

یخچال فریزر های دوقلو:

به دستگاه های گفته می شود که یخچال فریزر کاملا از هم جدا می باشند و برای خانواده هایی مناسب است که می خواهند مکان استقرار این دو از هم جدا باشند و همچنین در طراحی چیدمان خود متفاوت عمل کنند.

url

از لحاظ حجم ذخیره سازی نیز بهترین نوع می باشند زیرا از دو فضای جداگانه به همراه قفسه ها و کشو های جادار بهره می برند. فریزر های این مدل دستگاه ها از 6 کشو تا 8 کشو ( بستگی به نوع مدل) متغیر هستد.همچنین از لحاظ حجم ، این مدل از دستگاه ها حجم هایی از 28 فوت الی 35 فوت دارند ( 28 فوت : یعنی 2 دستگاه 14 فوتی . و 35 فوت : یعنی دو دستگاه 17 فوتی ) . حمل و نقل این مدل نیز بسیار ساده و راحت می باشند زیرا هر یک از آنها به تنهایی و به صورت جدا کوچکتر از مدل های دیگر هستند.

یکی از نکات مثبت و مفیدی که این نوع یخچال ها نسبت به همه یخچال های دیگر دارن این است که در صورت خرابی یکی از آنها ( یخچال یا فریزر ) به هر دلیلی ، به دیگری آسیبی نرسیده و می توانید از دیگری به راحتی استفاده کنید.

از لحاظ مصرف انرژی نسبت به مدل های ساید بای ساید (Side By Side) تقریبا یکی می باشند.

راهنمای خرید یخچال فریزر قسمت سوم

در کل این نوع یخچال فریزر ها برای خانواده هایی مناسب است که حجم ذخیره سازی مواد غذایی برایشان مهم است مکان بزرگتری برای نگه داری در اختیار دارند.

 

منبع : دانشنامه گروه یاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *