راهنمای خرید

راهنمای خرید جارو شارژی

راهنمای خرید جارو شارژی
جاروبرقی یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین لوازمی است که در خانه‌ی همه‌ی ما پیدا می‌شود؛ اما با کوچک‌شدن خانه‌ها و قدرت‌گرفتن زندگی ماشینی جاروهای شارژی در کنار جاروهای برقی جای خود را در بازار لوازم خانگی باز کرده‌اند. جاروشارژی‌ها از لحاظ توان مکش و کارایی هنوز نمی‌توانند جایگزینی مناسب برای جاروبرقی‌های معمولی محسوب شوند، اما در عین حال مزایایی مثل حمل‌ونقل راحت‌تر و راحتی استفاده را به‌همراه دارند.
وزن زیاد و بزرگی دستگاه های جاروبرقی باعث شد تا جاروهای شارژی با وزن کمتر و ابعاد بسیار کوچکتر وارد بازار شوند، همچنین قابلیت شارژ شدن دستگاه این امکان را می دهد تا بتوان در مکان های که دسترسی به برق وجود ندارد از آن استفاده نمود.

چنانچه قصد خرید دستگاه جاروشارژی را دارید بهتر است به نکات زیر توجه فرمایید:

 وزن کالا: همان طور که پیش تر بیان شد، یکی از مزیت های اصلی جاروهای شارژی وزن کم آن ها است لذا توجه به موضوع کم بودن وزن دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.

 متوسط مدت شاردهی: این آیتم را می توان مهم ترین مشخصه فنی برای یک دستگاه جاروی شارژی معرفی کرد. ولتاژ باتری دستگاه و توان مصرفی آن نیز بر روی این مشخصه تأثیر دارند که توجه به آن ها می تواند به تصمیم گیری شما کمک کند.

 دسته بلند جهت استفاده در حالت ایستاده: این دسته به کاربران اجازه می دهد تا بدون خم شدن از دستگاه جاروشارژی استفاده کنند، این ویژگی برای افرادی که به دلیل مشکلات جسمی نظیر کمردرد نمی توانند به راحتی خم شوند بسیار مناسب است.

 سری ها: در برخی از مدل های جاروشارژی علاوه بر دهانه ی ورودی اصلی، تعدادی سری و نازل دیگر نیز وجود دارند که با اتصالشان به دستگاه، برای سطوح مختلف می توان از آن ها استفاده نمود.


 فیلتر قابل شستشو: در هر دستگاه جاروشارژی یک فیلتر داخلی مانع از ورود آشغال و گرد و غبار به داخل موتور می شود که پس از مدتی منفذهای این فیلتر پر شده و نیاز به تمیزشدن دارد تا به موتور دستگاه فشاری وارد نشود. بنابراین قابل شستشو بودن و عمر مفید این فیلتر یک ویژگی مهم به حساب می آید.

 قابلیت تنظیم قدرت: وجود یک کلید تنظیم قدرت کمک می کند تا شخص استفاده کننده از دستگاه با تغییر میزان مکندگی دستگاه برای شرایط مختلف در مصرف انرژی دستگاه صرفه جویی شود.

 قابلیت مکش مایعات

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *