دانشنامه

درباره لوازم خانگی BONDIA

درباره لوازم خانگی BONDIA

BONDIA یک برند ایتالیایی است که در زمینه تولید محصولات پخت و پز و سرویس های قابلمه با بدنه های آلومینییومی و کفی های نچسب فعالیت دارد.
بازار هدف:
محصولات این برند در 35 کشور جهان از جمله ایالات متحده آمریکا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، انگلستان، روسیه، اسپانیا، برزیل و… مورد استفاده قرار می گیرد.
استاندارد های بین المللی
این کمپانی موفق به کسب استاندارهای بین المللی از جمله 9000 ISO، TÜV، BSCI و SGS گردیده است.

درباره لوازم خانگی BONDIA                             درباره لوازم خانگی BONDIA                     درباره لوازم خانگی BONDIA                       درباره لوازم خانگی BONDIA

تأمین مواد اولیه با کیفیت
امروزه سرویس های نچسب پخت و پز عضو جدانشدنی در آشپزخانه ها بوده و از پرطرفدارترین نوع ظروف آشپزی هستند. مهمترین فاکتور ارزیابی یک سرویس نچسب خوب و کامل، جنس کفی یا همان روکش نچسب این محصولات است. در گذشته نه چندان دور در تولید این گونه ظروف از کفی های تفلون استفاده می شد که امروزه مضر بودن این فرآورده نفتی به دلیل وجود عناصری همچون نیکل و فلزهای سنگین در آن، توسط تمامی کارشناسان علوم تغذیه به اثبات رسیده است. همچنین مقاوت این نوع روکش نیز قابل قبول نبود. همکنون بهترین و سلامت ترین جایگزین این ماده نچسب، فرآورده های معدنی از جمله سرامیک و سنگ گرانیت می باشد که از دو جهت سلامتی و مقاومت نسبت به تفلون ارجحیت دارند. تولید و فرآوری سرامیک و سنگ گرانیت برای مصارف صنعتی، یک فرآیند کاملا تخصصی است که امروزه توسط تولید کنندگان متخصص در این زمینه انجام شده و به عنوان ماده اولیه تولیدات ثانوی در اختیار دیگر تولیدکنندگان قرار می گیرد. BONDIA نیزهمگام با تولیدکنندگان مطرح بین المللی برای تأمین ماده اولیه نچسب محصولات خود به سراغ کمپانی های متخصص در تولید محصولات نچسب سلامت از جمله ILAG رفته است. ILAG یک کمپانی معظم سوئیسی است که رتبه دوم تولید مواد اولیه نچسب سلامت در اروپا را دارد. این کمپانی مواد اولیه بسیاری از کمپانی های مطرح تولیدکننده ظروف پخت و پز را تأمین می نماید. لیست این کمپانی ها در ذیل آمده است.

vertrieb

طراحی و ساخت
طراحی و کیفیت ساخت محصولات این کمپانی باعث شده محصولات آن علاوه بر سازگاری با سلامت انسان و محیط زیست از طول عمر مفید بیش تری برخوردار بوده و هزینه های خانواده را کاهش دهد.

 

منبع : گروه لوازم خانگی یاس

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *