راهنمای خرید

راهنمای خرید یخچال ( قسمت اول)

راهنمای خرید یخچال ( قسمت اول)

این بار با یک سری از مطالب آموزشی راجع به لوازم خانگی برودتی در خدمت شما هستیم.

در این مطالب قصد داریم شما را با انواع لوازم خانگی برودتی آشنا کنیم.همچنین اطلاعات کاملی از انواع مختلف این دسته لوازم خانگی را در اختیار شما قرار دهیم تا با تمرکز بهتری به خرید این وسایل بروید.

انواع دستگاه های برودتی خانگی ( یخچال فریزر ها )

  1. مدل هتلی ( کوچک یا اتاق خوابی)

 

این نوع دستگاه های برودتی معمولا سایزی بین 3 تا 7 فوت دارند که درجه حرارتی بین 0 تا 8 درجه سانتی گراد را به شما ارائه میدهند.این بدان معناست که در بعضی از مدل های موجود در بازار از فضایی به عنوان جا یخی نیز بهره می برند .

راهنمای خرید یخچال ( قسمت اول)

به دلیل کم حجم بودن فضای داخلی به منظور خنک کردن، از یک موتور کوچک ( با حجم 6/1 نسبت به یخچال های دیگر) بهره می برد . به همین دلیل مصرف انرژی آنها به نسبت یخچال های معمولی پایین است.

در کل مخصوص خوانواده هایست که مایل هستند یک یخچال بسیار کوچک برای مصارف کم خود در اتاق خواب و یا هرجایی که می خواهند ، داشته باشند.مصارفی از قبیل : نگهداری مقداره کمی میوه یا خنک کردن آب

به دلیل استقبال زیاد مردم و پر فروش بودن این نوع یخچال ها ، اکثر شرکت های مطرح تولید کننده یخچال فریزر در دنیا به تولید این نوع یخچال در کنار دیگر محصولات خود روی آوردند.

راهنمای خرید یخچال ( قسمت اول)

حال برای خرید این نوع یخچال ها به چه نکاتی باید توجه کرد؟!

برای خرید ، باید به مواردی زیادی از قیل نوع برند ، طراحی ساخت ، کیفیت بدنه ، سایز محصول و … توجه داشت.اما کلیدیترین نکته هنگام خرید ، توجه به برچسب انرژی و همچنین شرکت گارانتی کننده است که باید توجه ویژه ای داشت.

 

منبع : دانشنامه گروه یاس

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *