راهنمای خرید

درباره غذاساز ها

غذا ساز ها
ریز کردن ،رنده کردن ، بریدن و دیگر کار ها

درباره غذاساز ها
غذا ساز کیوزینارت دارای ویژگی داشتن قسمت های مختلف برای مخلوط و ریز کردن می باشد. برای آشپزی که می خواهد کار بزرگ را سریع انجام دهد ، غذا ساز ها می توانند سبزیجات را خرد ، پنیر را رنده ، گردو را خرد و دیگر کار ها را انجام دهند.غذا ساز ها همچنین برای مخلوط کردن وورز دادن خمیر های ضخیم برای نانوا ها خوب هستند.
هنگامی که نیاز خود را به غذاساز بررسی می کنید ، میزانی را که می خواهید در دستگاهتان خرد و ریز کنید را در نظر داشته باشید.سایزهای کوچک دارای ظرفیت 6 تا 8 فنجان و مدل های کامل و حرفه ای تر دارای ظرفیت 9 تا 20 فنجان هستند.پیدا کردن سایز متوسط -که ظرفیت 11 تا 14 فنجان از مواد اولیه خشک را داشته باشند – برای مخلوط کردن های با حجم عظیم به جای سایز های بزرگ که نگه داری آنها سخت است نیز مناسب هستند.کاسه پلاستیکی بالای موتور غدا ساز جایی که تیغه فلزی یا دیگر تجهیزات برای کار دستگاه هستند قرار دارد.درب کاسه معمولا لوله ای را که می توان مواد اولیه ای را که باید اضافه شوندرا از درب در حالی که دستگاه کار می کند ، اضافه کرد را نشان می دهد.
درست مانند دیگر دستگاه های غذا ساز ، غذا ساز انرژی بیشتری برای آسان کردن فرآیند مخلوط کردن استفاده می کند. غذا ساز ها معمولا در محدوده 500 تا 1200 واتی قرار دارند.همه ی مدل ها حداقل یک سرعت ، اگر بیشتر نداشته باشند ، دارند و تنظیمات اضافه برای مخلوط کردن خمیر شیرینی و دیگر مواد سنگین مانند خمیر را نیز دارند.یک قفل ایمنی معمولا به غذاساز ها استاندارد لازم رادر در امان نگه داشتن دست ها هنگامی که درب دستگاه قبل از روشن شدن آن گذاشته نشده است ، می دهد.
این لوازم جانبی کیوزینارت به راحتی در محفظه مکعبی آن ها جاسازیمی شوند.
لوازم جانبی غدا ساز ها :

درباره غذاساز ها
بسیاری از لوازم جانبی قبل از موتور غذاساز برای دادن گزینه های گسترده و متنوعی از خرد کن ها ، ریز کن ها و رنده کردن قرار دارند.حتی آبمیوه گیر ها می توانند به موتور غذاساز برای آبگیری سریع تر پرتقال و لیمو متصل شوند.لوازم جانبی را با توجه به بیشترین نیاز خود انتخاب کنید.اگر هنگام رنده کردن پنیر انگشتان خود را خراش می دهید ، سایز های متنوع صفحات رنده برای رسیدن به سایز دلخواهتان از پنیر را امتحان کنید.اگر هویج و سیب زمینی سرخ کرده مورد علاقه ی شماست ، صفحات مخصوص بریدن سبزیجات می تواند کار بریدن را برای شما راحت کند .
اکثر مدل ها حداقل شامل تعدادی از این لوازم جانبی و محفظه نگه داری آن ها خواهند بود. لوازم جانبی اضافی را برای نیاز های خاص خود را نیز می توانید به طور جداگانه خریداری کنید.

 

منبع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *